2012. június 26., kedd

Csak úgy

Miért nem irtam eddig? Hát ennek több oka is van. A meleg miatt nemigen tudtam összpontositani. De más dolgok is közrejátszottak. Most egy kis kitérőt teszek arról szeretnék irni, hogy alakult a számitástechnikához való viszonyom.
Az egyetemen tanultam de ez inkább elmélet volt, akkor a gépek is mások voltak. Elöször lakásunkba a nyolcvanas években került egy Komodor gép, ami karácsonyi ajándék volt a fiúknak. Ebből kifolyólag én még a közelébe se jutottam. Nagyobbik fiam pl. angol szótárt csinált magának és sikeresen le is vizygázott még a középiskolában, aminek késöbb jó hasznát vette. Munkahelyemen a kilencvenes évek elején elöször csak a titkárnők kaptak gépet. Én valahogy egy kiszuperált gépet szereztem és könyvekből tanultam. Volt tanfolyam, de nem sokat ért. Aztán az átszervezésekkel mindig a legelavultabb gépet kaptam, de ez érdekes módon nem vált hátrányomra, inkább elönyömre. Az internettel 1997-ben ismerkedtem meg. Azóta nem tudok gép nélkül meglenni. Megszerettem, sokmindent csinálok rajta, vele. Lehet, hogy sokmindent nem tudok, de igyekszem lépést tartani és azt tanulom meg, amire szükségem van. A közösségi portáloknak is tagja voltam, de megmondom őszintén nem tartom nagyon jónak. Legjobban nekem az index foltvarró közössége tetszett. Sajnos már nem az ami volt, de kb. 10 évig nagyon jó volt. Gondolom aztán jöttek a blogok, és az internet is jobban kiterjedt, igy a fórum már más. A FB nem annyira kedvencem. Miért? Gyors rohamban lájkolunk és nem beszélgetünk egymással. A blogolást azért szeretem, mert itt elmondhatom gondolataimat, aki akarja olvassa, aki nem az nem. Itt van viszont az új "dili" a Pinterest
Ez egy képgyűjtemény amely különféle dobozokból áll, aminek atartalmát mi magunk választjuk meg. De nálam jobban ismerők mint pl. KicsiKató és Gina (elnézést ha nem linkeltem be a blogjukat, de gond van a blog beolvasásomnál!) részletesen leirták a müködését.
Létrehozni egy alapot elég macerácás azaz időigényes. De aztán naponta egy félóra alatt ki lehet egésziteni. Az egész világról vannak albumok sokféle kérdésben. Természetesen én a foltoskodást, kézimunkát és az ehhez kapcsolodó dolgokat helyeztem előtérbe. Csináltam egy Travel dobozt, ahová szeretném azokat az országokat bemutatni, ahol jártam. Egyenlőre a gyüjtőgetés még tart. Mindenesetre érdekes és nagyon sok jó ötletet lehet találni. Szóval mintha egy szép könyvet néznél.
Felteheted a saját munkáidat, átvehetsz képet másoktól, van külön szerzői jogvédelem.
Szóval megszerettem. Csak arra gondolok, hogy ezt a szép könyvet csak interneten tudom nézni, azaz ha nincs internet, nincs pinterest. Csatlakozzatok, sok magyart találtam már. 

1 megjegyzés:

Trudi írta...

De jó, hogy írtál erről a Pinterest-ről, én csak mostanában kezdtem el ismerkedni vele. Még nem vagyok igazán képben, de igyekszem.