2012. február 19., vasárnap

Dijat kaptam

Amint a cimben irtam, dijat kaptam, amin csodálkozom. Ugyanis mostanában kevés időm van irni. Pedig szeretek irni, ha nem tudok varrni, akkor kiirom magamból ami bennem van. Habár most olvastam egy cikket a digitalizáló nemzedékről, akik SMS-ben és képekben adják közzé gondolataikat. Én nem tartozom közéjük és szeretek olvasni.
Akkor irjak 7 dolgot magamról, jó irok:
1. Legfontosabb az egészség (nem vagyok hipochonder, de ha baj van akkor tudja meg az ember!)
2. Legfontosabb számomra a családom.
3. Mindig kell, hogy legyen hobbym, amivel az agyamat, kezemet foglalkoztatom. Sokat kötöttem és mindenkinek ajánlom: 1 szem letudva az aznapi bosszúság és igy tovább!
4. Szeretek utazni (hál istennek volt benne részem és remélem lesz is!)
5. Szeretek megismerni minden újdonságot az élet minden területéről
6. Mérleg vagyok a legteljesebb értelemben, mindig törekszem a kompromisszumra
7. Nem szeretem ha valaki az adott szavát nem tartja meg és nem szeretem a fogjuk meg és vigyétek tipusú embereket. Én segitőkész és mindent bevállaló tipús vagyok, talán ezért!

Kinek adjam tovább?
Nehéz kérdés, mivel akiknek továbbadnám, azoknak már az előttem lévők továbbadták. Másokat pedig nem ismerek, csak szeretem a blogjait. Igy kérem, hogy senki ne haragudjon meg rám, de én megállok. Rólam kérdeztetek, én válaszoltam, de nem tudom továbbadni. Persze ha egy blokk lenne amit egy közösbe gyüjtenénk, akkor küldeném, de erről majd késöbb!
Mégegyszer köszönet Maricának, akitől kaptam.

Nincsenek megjegyzések: