2008. április 21., hétfő

Tegnap végre a táskámnak estem, és lesteppeltem három oldalt. Ma még a maradékot megcsinálom aztán az összeállítás jön. A spanyol oldalról levett neszesszer kissé bonyolult lett de megcsináltam. Ma még valószínűleg zsebeket fogok bele varrni. Ez lesz a varró cuccaimnak a tartó. Már annyi klf. tartó van, hogy azt se tudom mibe mi van. Tegnap a garázsból felhozott dobozokból kiválasztottam azokat a "kincseket" amiket nem akarok kidobni és most az újságokon a sor. Sok lakáskulturával foglalkozó ujság sajnos kidobásra van itélve. Utána jönnek a Fürge Ujjak. Ja és még a plusz könyvek amiket valahová el kellene vinni. Utána a pincéből a régi MDW butorlapokat javasolom majd kidobni és oda is le lehet vinni dolgokat. Sajnos az a tapasztalatom, hogy ami a pincébe kerül, az már mehet a szanálásba. Az iratokat kell rendezni. Szóval még sok olyan munka van, aminek látszata nincs, csak időigényes.
Megvan a három fő akinek az ajándékot készitem. Már fejemben összeállt, de még tervezni kell.

Nincsenek megjegyzések: