2008. október 7., kedd

Körvarrás


Nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy ez a közös mű kerül kiállitásta a Folttopicon. Mivel elég magasra került, nehezen olvashatók el a nevek. Viszont nagyon jó rálátás nyilik azoknak, akik bejönnek a könyvtárba. Szóval ez a harmadik körvarrás amiben részt vettem és aminek minden egyes darabja hozzám került. Sajnos a kép alapján nem lehet a szineket jól kivenni, de igyekeztem úgy összeállitani, hogy ne legyen nagyon barnás. Ezért a kis négyszögek bordó arany szinűek. A bal alsó és a jobb felső blokk szinében egy kicsit eltér, ezt akartam a bordó négyzetekkel és a körbeszegés szinességével ellensúlyozni. Sajnos arra nem volt időm, hogy minden egyes blokkot letűzzek, az elválasztó sárga csikokat letűztem géppel és egy blokkon két háromszöget kézzel, valamint a kis bordó négyszögeket kézzel. Ha visszakapom, akkor minden blokkot letűzöm. Persze gondban voltam, mivel a bal alsó (nagyon szép) blokk vliesre készült és géppel le van tűzve. Lehet, hogy mindegyiket külön külön le kellett volna hasonlóan tűznöm és úgy összeállitani? Mindenesetre ez most igy készült és mégegyszer köszönöm a résztvevőknek a közös munkát. Pjulcsy, Erzsók, Borcsamama, Tupipatch, Mártamásé, Klári, Annamari, Méhike. Az enyém (Komórka) középen van. A feliratokat tűzőöltéssel (backstich) készitettem. Mivel én is olyan vagyok mint az amishok, hogy egy quiltben hibázni kell hiszen hibátlan csak az isten, én is hibáztam. Pjulcsy blokkját, aminek a közepében egy kis rajz van, elforgattam. Na ez mindig emlékeztetni fog arra, hogy jobban figyeljek arra amit csinálok. Persze azt is lehet mondani, hogy aki nem dolgozik az nem hibázik, de én az elsőnek vagyok a hive.
Mégegyszer köszönet lányok a munkáért és barátságért. Lehet, hogy ez a munka nem egy nagy szám, de a barátság jelképe és lehet ennél szebb!

6 megjegyzés:

Julcsi írta...

És az első körvarrás, amit be is tudtál fejezni:-) Örülök, hogy örülsz és hogy én is részt vehettem benne!

lomaquilt írta...

Hát igen, ezért örülök neki.

Mehike írta...

Nagyon szépen összeállítottad a körvarrást.Nekem tetszik a kész munkád.Köszönöm, hogy én is benne lehettem.

Unknown írta...

мариан, какие чудесные осенние цвета на коврике! вздыхаю - ну совсем я не умею пэчворк шить, ээээх... :)

lomaquilt írta...

Знаешь эта работа совьестная. Каждая шила один блок - из компании с которыми дружим в интернете - и я мой круг так составила. В пятницу откроется выставка где это будет участвовать.

zazálea írta...

Mariann, el vagyok tőled ragadtatva....Te miket tudsz! :)Komolyan.