2008. október 15., szerda

Blogszerkesztés


Most látom, hogy a blogomba annyi megnéznivalót tettem, hogy azt úgysem tudom mindennap megnézni. De persze némelyik olyan szép, hogy kénytelen vagyok naponta bekukkantani. Valószinűleg ritkitani kell. Elöször a magyar blogolókat hsz. sorrendeben meghagyom, kiegészitve egy két külföldivel. Utána a kedvenc linkjeimhez beteszem ami feltétlenül megakarok nézni. Van aki feltesz egy-egy linket, hogy nézzük meg. Mindegyik jó, de gyszer megnézem, aztán ha nem mentem el, késöbb nem tudok visszatérni. Ez olyan mint az ujságok. Kapsz egy csomót, elöször csak átfutod, aztán ezt is megakarod nézni, azt is. Én ezért nem tudok kidobni ujságot. Ma is a foltos foglalkozásra visszaviszek két könyvet. Olyan szépek, hogy nehéz tölük megválni. A belinkelés még nem sikerül. De a legfontosabb most a laptopom ventilátorának a kicserélése.
Hogy ne legyen csak szöveg, feltettem ezt az angyalkát. Szerzője alkotója számomra ismeretlen, mivel csak úgy találtam. De legalább disziti az irásomat és vigyáz a blogomra és mindenkire, aki ide téved!

7 megjegyzés:

Julcsi írta...

Köszönjük angyalka:-)

Kata írta...

Én voltam. :o) Az index babavarrós topikjának találkozójára vittem ajándékba, egy neszeszert díszítettem vele. :o))

lomaquilt írta...

Ne haragudj nem tudtam, csak nagyon megtetszett. De azért vigyázhat ránk?

Kata írta...

Nem haragszom! ;o) Vigyázzon csak mindenkire! :o))

bruercsi írta...

Kérésed teljesült, látogass el hozzám! :)

bruercsi írta...

Javítottam a linket, már működik!

lomaquilt írta...

Köszi!