2008. október 13., hétfő

Ajándék



Csak egy pár nemrégen készült ajándékot akarok bemutatni a neszeszer készletemből. Mindnek van helye! (sokszor kérdezik, mit csinálok ezzel a rengeteg neszeszerrel) A topoc talira a könyvtárosoknak a kockás anyagból készültet vittem. Ezt kézzel tűztem az anyag maga pw mintás. De olyan gyenge volt, több formát is kipróbáltam, de végül kapott egy vliessel megesrősitett bélést és igy jobb tartása lett. A forma a hagyományos. A szines darabokból összeállitott egy japán ujságból van. Egy karácsonyi mintás kis táskát varrtam hozzá, az jó lesz karácsonyi ajándékoknak. (sajnos még nem szedtem ki a gépemből!) A gyöngyös neszeszeren az applikálás nem lett szép igy gyöngyöket varrtam rá. Igy szebb is lett és a hibák sem látszanak. Az egyik tildás könyvben volt a szabásmintája. Egyben varrjuk össze a bélést és a teste, majd a bélés nyilásán keresztül kiforditjuk. Annyiban tértem el tőle, hogy előtte ferdepántoztam a testet.

2 megjegyzés:

F.Gina írta...

Köszi hogy feltettél a listádra, remélem, lassacskán lesz értelme. :))
Nem én írtam, hogy valaki mással varratja a mesterblokkot, a topikról reagáltam az egész bejegyzéssel egy hozzászólásra.
Helyesek a neszijeid, a Tildas szabásmintája nekem pont azért tetszett, mert nem kell ferdepántozni. De azzal is jól néz ki.
Puszi Gina

Zelnice írta...

A mostani tinik is olyan egyformák tudnak lenni! A környékünkön sok a szakközépiskola.Néha baktatok 3-4 lány mögött,és ugyanaz a ruha,ugyanaz a frizura.Ez sem változott :-)