2008. október 28., kedd

Farmer neszeszer


Mielőtt a farmer neszeszerről irnék, dicsekednem kell, sikerült háromféle számlálót, mutatót feltennem. Na azért csak fejlödöm!
Szóval ez a farmer neszeszer - már a gazdájánál van - nem azért farmer, mert abból van, hanem csak az alapja az. Elvileg ez egy crazy technika, aminek a készitését egy Foltvarázs ujség ihlette. Szóval veszek egy A4-es lapot, azt négybe hajtom és a nyitott széleken egy szép kerek vágást csinálok. Kinyitva kész a szabásminta. Igy mind a négy oldalán egyforma a kerekités. (lehet persze más nagyságokkal is dolgozni) Kiszabtam ekkora formát farmeranyagból. A varróasztal mellett áll egy zacskó a kis hulladék anyagokkal. Ebből vettem egy darabot ötszögre végta és hozzávarrtam egy másik darabot, mint a papirra varrásnál. Szinére simitottam és diszitőöltéssel levarrtam a varrást. Igy folytattam, mint a crazyt. Lehet, hogy ez igy kicsit bonyolultnak és cérnaigényesnek tűnik, de mire kész lettem, akkor megvolt a letúzött fedlapom. Lehet persze cikk-cakk öltéssel is, ha nincs diszitőöltés a gépen, de azt hiszem már az egyszerű gépeken is található valamilyen disz öltés. A többi a szokott modon történt, mivel a farmer anyag elég merev, maradt a bélésanyag ferdepántozás. A csücsköket bevarrtam és levarrtam. Hogy ne látszódjék egy keskeny lapot vettem (amekkora a talpának kialakult) ezt lehet valamilyen keményebb anyaggal bélelni és kézzel bevarrtam. Zippet varrtam be kézzel, oldalt összevarrtam a nyitott részeket és a zipp húzójára egy vékony pántot varrtam amit négy gombbal diszitettem. A képen nem látható, mivel azt a fényképezés után csináltam.
Délután elmentem és megkaptam az én kis SZIG-emet. Nekem régi tipusú volt és sok bajom volt vele. Ugyanakkor benne van/volt az életem. Most megkaphattam érvénytelenitve és egy nagyon csúnya fényképpel a kártya SZIG-emet. Nem életfogytiglani (csak a kép!) csak 10 évig tart.

5 megjegyzés:

Mamis írta...

Nagyon jó lett a neszeszer!Tetszik ez a technika,itt minden újrahasznosítható...

lomaquilt írta...

Na látod én takarékoskodom, mert nincs helyem. Végül ha arra gondolok, hogy nem mehetek ki a lakásból és azt használjam ami van, ujabb ötletek születnek.

katafolt írta...

Ügyes kis necesszer,jó a lejrás,köszi.

tuti írta...

Drága Marianna!
Nagyon jó volt olvasni amit írtál, nagyon jó lett a táska remélem Bajnán majd látjuk. Érezd jól magad. Decemberben találkozunk addig is minden jót szeretettel Éva

Juhizs írta...

Volt szerencsém látni, hogy a neszeszer tulajdonosa milyen nagyon örült neki :-)
Ne izgulj, az én személyi igazolványomban is olyan fotó van, ha egy kiváltságosnak meg merem mutatni, akkor garantáltan visszahőköl a látványtól...