2022. október 25., kedd

Közös varrás

 Pár képet felteszek az orosházi foltvarró rendezvényről. Úgy volt, hogy részt veszek, de a nyári nagy melegben nem mertük vállalni az utazást. Ugyanis közben kórházba kerültem, két hétre és további pihenésre volt szükségem. Hiába az idő megy az egészségünk meg romlik. Mikor az idő jobb lett, akkor lementünk OH-ra elég sok elintézni való volt, ráadásul beütöttem a homlokomat és mindkét szemem bekékült. (mintha egy széles szemüveget vettem volna fel) Úgy gondoltam ezt azért nem ártana ha orvos is látná és elmentünk a Sürgősségi részlegre. Minden papirom rendben volt, először egy CT vizsgálaton vettem részt majd az ügyeletes orvos nagyon leszidott (joggal!) mivel szerinte rögtön kellett volna mennem. Nagyon rendes volt mindenki és csak hálás lehetek nekik. De éreztem, hogy pihennem kell. Ezután még maradtunk, majd visszajöttünk és beálltunk a pesti rendszerünkbe. Sajnos orvoshoz is jártunk és még mindig nagyon gyengének érzem magam. Itthon a lakásban rendben vagyok, de utcára csak autóval (ahol én utas vagyok!) tudok menni. Remélem javulni fogok. Közben néztem a FB-t és láttam, hogy az orosházi lányok Levente vezetésével és szép számmal igencsak tevékenykednek.


Találtam egy másik képet is az orosházi csoportról.

Igy legalább lélekben velük voltam és örültem sikerüknek. Próbálok az összes résztvevőről képet keresni. Sajnos a gépemmel is baj van, el kell vinni szerelőhöz, akkor már jobban tudok írni is.
A lényeg az is, hogy az egészségügyben pozitívan csalódtam. Ma pl. a Kútvölgyiben voltam vérvételen és igen jól csinálták meg a rendelő ezen részét. Eddig a János Kórházban jártunk kicsit szűkösen voltunk, de itt jobban van minden elhelyezve, csak meg kell tanulni. A nővérek kedvesek, segítőkészek. Az orosházi sürgősségiről csak jót és köszönetet tudok mondani.  

Nincsenek megjegyzések: