2022. március 7., hétfő

Varrószoba rendezés

 Régen írtam és a fészbukon felemerült a téma a varrószoba rendezése. Abban a kellemes helyzetben vagyok, hogy fiaink önállóak és lakásunkat úgy alakítottuk, hogy az egyik szoba "üres" lett. Na nem üres, mert teli van minden félével. Vendégszobának nevezzük, sokáig voltak vendégeink, jelenleg én uralom. Természetesen nem minden az enyém, de ha akarnám igazi varrószobát alakíthatok ki. Úgy gondolom ezzel más is igy van. Sokat nézegetem az interneten hogyan lehet kis anyagdarabkákból szép dolgokat csinálni. Végül a fejemben összeállt a végső rendezés terve. Persze ehhez idő kell és bizonyos dolgokat vagy el kell paterolni, vagy helyet találni nekik. Végig úgy döntöttem, hogy vannak elkezdett dolgaim, sok meg varrt blokk stb. szóval olyasmik amit már nem fogom megcsinálni. Kis csoportomban felajánlottam ezeket a dolgokat. Többen kiválogatták ami kellett, ami nem azt egy zsákba tettük. Hátha még valakinek kell belőle valami. Ha nem akkor kuka. De sajnos ezzel csak világosabb lett számomra, hogy ez a kezdet. Emlékek, kincsek stb. Sok olyat láttam az interneten, hogy bizonyos szélességű anyagoakt összevarrtak és igy kaptak un. saját "jelly roll"-okat. Aztán ezeket lehet vagy felhasználni, de ajándékozni is. A nagy takaró mozgalomba is felhasználható. Azt vettem észre, hogy sok kisebb darab anyagom van. Ezeket csoportosítom:

6cm széles csíkokat vágok (kemény papírból kivágtam egy mintát)

6cm-nél nagyobb kb. 8-10 cm-es darabok (ezek crazy blokkok varrására jók) 

Nagyobb anyagok amiket nem akarok pl. szatyrok bélésére felhasználni (ezek elajándékozásra kerülnek) 

Ha sikerül igy az anyagjaimat elrendezni, jön a többi holmi rendszerezése. Az újabb tervekhez csak úgy fogok hozzá, hogy semmilyen anyagot nem veszek, mindent az itthon található anyagokból kell megoldani. Pl. új telefontokot kellett varrni, majd az kicsi lett igy másik anyagot vettem hozzá a többi közül. El se tudtam képzelni, hogy mennyi szép és érdekes dolog került elő. Tehát van még mit csinálni. 

Nincsenek megjegyzések: