2018. szeptember 22., szombat

Foltoskodás

Időközben voltam a Foltos Mamók kiállításán, fényképeztem, de közben más témában is olvastam ezért most nem a kiállításról írok. 
Mezőtúron volt egy kisebb tábor, ahol sok szép dolgot láttam. Korábban leveleztem Marikával, aki nagyon szép Millefiori terítőket csinált. Javasolt egy újfajta könyvet a hatszögek másfajta alkalmazásáról. Na ezekről a könyvekről akarok irni. Sokan rendelnek Angliából könyveket, van egy oldal, ahol forintban írják ki az árakat és ebben a szállítás is benne van. 
httsp://www.bookdepository.com az oldal címe. 
Három könyvet említenék meg.
Katja Marek a hatszögekről ir.
Ez a könyv 6363 Ft.
Ez pedig 3387 Ft.
A szasikó szerelmeseinek van egy modern szasikó kőnyv
Ennek az ára 3165 Ft.
Mindehhez hozzá kell tenni, hogy az árak a font és forint állapotához igazodik. Így pl. a szasikó könyvet én valamikor az év elején rendeltem és 2880 Ft.volt. 
Aki nem járatos a rendelésben annak javasolnám a Google-n tájékozódni. Ha kártyán rendeljük, biztos nem ér meglepetés. Én amikor megrendeltem kb. egy hét alatt postán megkaptam a könyvet. Sajnos a Dear Jeans már elfogyott, de biztos másik helyen meg lehet kapni. 
A Millefiori-t a Quiltmaniánál érdemes rendelni, 30 EUR darabja a szállítási költség 8-10 EUR. 

Nincsenek megjegyzések: