2018. szeptember 26., szerda

Csak úgy!

Kicsit nehezen boldogulok a blog világban. Talán azért, mert nekem hagyományos blogom van, nem kívánok pénzt szerezni vele és nehezen tudok máshoz bejelentkezni, azaz választ írni. Pedig úgy lenne jó, ha lehetne levelezni. Képet küldeni pedig nehéz. ehhez menjek el a facera? Szóval elég sokat lehet számítástechnikát is tanulni ha az ember használja a kütyüit.
Tegnap megvettem a filofaxomhoz a következő évi naptárt. Megdicsérték, hogy milyen szépen vezetem és milyen szépek az elválasztó lapjaim. Aminek örülök, az egy kis notebook. Tk. ebben lehet a bullet journalt vezetni. Most erről gondolkodom.
Ezen látszik, hogy a lila filofaxom mennyivel nagyobb a kis notesz könnyen belefér a táskámba. Tartozik hozzá is egy toll. Ami elkeseritett, hogy a filofaxhoz meg kellett venni a lyukasztót (6 lyukú, speciális) ez természetesen nem jó a kis noteszhez, pedig milyen sok papirt tudtam volna beletenni, a használtakat pedig kidobni.
Végül Vilcsikém legutóbbi képe (ő csinálta az ő szelfije az én telefonomon)
Találtam a facen Molgrad Zsófitól egy jópofa képet sok kis neszesszerrel. Na ilyeneket akarunk csinálni a csoportban. Elnézést kérek Zsófitól, ha nem jól irtam a nevét. De nagyon megtetszettek!

Nincsenek megjegyzések: