2019. március 25., hétfő

Csak úgy

Régen írtam, most ugyan a foltvarró munkáimat akartam bemutatni, de azokat le kell fényképezni, aztán vagy sikerül vagy nem, átméretezni és úgy feltenni. Szóval kicsit macerás. Mindenesetre hamarosan megmutatom a környezetvédő zsákocskáimat, ami elég sok és használom is. 
Most viszont a fogyókúrámról szeretnék írni. Talán azért, hogy nyoma legyen és valamikor előtudjam venni. Egyszer már volt egy fogyókúrám, sokáig tartottam is a súlyomat, majd betegségek jöttek és valahogy ellustultam. Aztán rendbe jöttem és tartottam a súlyom, persze már kövérebb voltam. Majd megint betegségek jöttek és nem törődtem az étkezéssel ill. a súlyommal. Viszont egyre nehezebben jártam fáradtam és megfogadtam az orvosok tanácsára, hogy le kell fogyni. Mi volt az a pillanat ami elindított a fogyókúra útján? Az egyik orvosnak panaszkodtam, hogy nehezen járok, fáradt vagyok stb. a mozgás ami a fogyókúra egyik eleme, erre azt mondta, talán kicsit lassan. Ezen elgondolkodtam, de a lényeg az volt, hogy elől kiesett egy fogam, majd a mellette lévő kettő is mozgott tehát irány a fogorvos. Hát kiderült, hogy az alsó fogaim rosszak (a felsők sem sokkal jobbak) Na elkezdtem a fogászati kezelést, ami azzal kezdődött, hogy alul kihúztak nyolc fogamat, kaptam egy kivehető fogsort (amit nem bírtam megszokni) és elkezdődött a beültetések előkészítése. Az egész kb. félévet vett igénybe. Végül lettek beültetett fogaim és közöttük műfogak. Na ezt összekötöttem a fogyókúrával. Eleve pépeset ehettem és ha már lekezdtem két fő elvet magam előtt tartottam. Nincs fehér liszt és belőle készített bármi és nincs cukor.  Úgy néz kis, hogy ezt sikerült betartani és kb. 20 kg-ot ledobtam. Lehet, hogy nem annyi, mert ahány mérleg annyiféleképpen mutatja a súlyomat (három mérlegen szoktam magam mérni) Mindenesetre régebbi nadrágjaim, kabátjaim mind jók és össze tudom gombolni. Persze még van mit leadni és most van a mozgás beinditása.  Azaz többet kell levegőn mozogni. Az étkezésem megszoktam és ezt akarom folytatni. Úgy érzem aktívabb és mozgékonyabb lettem. A következőkben leírom az étkezésemet, amit megszoktam ill. a mozgásra vonatkozó receptemet. A lényeg az, hogy fogytam és ez jót tett velem.

Nincsenek megjegyzések: