Ezt a nagy meleget csak úgy lehet kibirni, hogy nem hagyjuk el a lakást. Tavaly beszereltettük a légkondicionálót, amit kiegészitve egy ventilátorral sikerül kb. 27 fokra levinni a hőfokot és a légkondi hidegét se érezzük közelről (az előszobában van, a csunya szerkezet pedig a tetőn).
De azért muszáj kimenni és mivel a Széll Kálmán tér átépitése miatt kisebb kirándulás pl. a Mammutba elmenni. Már kezdek kiigazodni a közlekedésben (amig megint meg nem változtatják!) és kezdek igen jó információkat adni. Legtöbben azt szeretnék tudni, hogy kell megtalálni a 61-es és 59-es villamost. Hát nem egyszerű, de megtanultam.
Elmentem a Telekom-hoz. Miért? Na nem azért, hogy a mobil számlám nem akarom, hogy többe kerüljön. Nem egészen értem, hogy havi 190 Ft-ért (ez a számlát illeti) miért kell ennyi adminisztrativ lépést csinálni? Pár hónapja nem voltunk itthon és ahol voltam nem volt internet, de a telefon azért müködött internet módban (amennyit előfizettem!) aztán közölték, ha tovább akarok internetezni, fizessek 1000 Ft-ot. Mivel szükségem volt , fizettem. Most nézem a számlám és látom, hogy igen magas a számla. Na ezt akartam megkérdezni. Kiderült, hogy amikor kértem a plusz 1000 Ft hozzácsatolását, azt úgy értelmezték, hogy én ezt minden hónapra értelmezem. Na ezt leállitottam. Azon gondolkodtam, miért nem lehetett ezt megkérdezni. Annyiszor kérdeznek mindenfélét, ezt miért nem kérdezték? A 190 Ft emelést ezek után csak azért sem kértem. Ki kellett tölteni egy formanyomtatványt, azt egy hölgy eltette és adott egy másikat, hogy azt is töltsem ki. Azt lepecsételték és nekem visszadták. Ja amit eltettek, azt iktatták. Késöbb ezt majd gépre viszik stb. Ez mennyi munka lesz. Persze ha az ilyen bolondok mint én, akik kérik, hogy emeljék meg a tarifájukat, majd elfelejtenek utánanézni, jön a pénz. Szóval ez nem tetszett. A két fiatal akikkel kapcsolatban voltam, igen fáradtan és unottnak tüntek. Ugyanakkor múltkor a TV ujabb előfizetését intéztük. Lejárt a kétéves hűségidő és telefonon javasolták a meghosszabbitást. Nem szeretek igy telefonon intézni dolgokat, hiszen nem volt a kezemnél se az alapszerződés, se hangulatom, de azért hagytam beszélni. Postán megkaptuk a szerződést. Elmentünk és egy fiatal hölgy nagyon készségesen egy másik változatot javasolt igy az összeg is kevesebb lett és olyan csatornákat kaptunk, amik érdekesek. Érdekes ez a hölgy igen kedves, szolgálatkész volt, jólesett vele beszélgetni. Mennyivel jobb neki is, hogy érzi a jó munka eredményét és igy nem fárad el annyira. Ez a hozzáállás kellene másoknál is és nem lennének mérges ügyfelek!
Öröm is ért. Szerettem volna két könyvet megrendelni. A Lucy Boston mellett érdekel a Millefiori technika is. Sajnos igen drágán láttam az interneten. Végül a második kötetet megtaláltam a Quiltmania honlapján.
Megakartam rendelni, de a francia nyelvű honlapon -nekem- igen furcsán volt a rendelés módja és PayPal-lal nem is lehetett. Irtam fiamnak, rendelje meg és kérdezze meg, hogy az első kötetük is megvan-e? Kicsit többet kellett várni, kiderült, hogy az első kötet elfogyott (nagy iránta a kereslet!) csak a canadai cégnél lehet rendelni, de hamarosan lesz. Szóval most örülök ennek a könyvnek és tanulmányozom, de azért a Lucy Bostont sem mellözöm. Hamarosan a készitéséről akarok irni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése